tisdag 17 april 2012

minnesbilder från min första lägenhet

För en vecka sedan tömde vi min lägenhet i H-fors. Nu återstår endast bilder och minnen. Det var kanske inte mitt "hem" men det var ändå mitt första hem jag byggde upp och inredde som jag ville (eller nästan och på de grunder man kan i en färdig möblerad lägenhet).



Hallens väggdekoration gjorde jag helt själv av tapet och rottingbordet gjorde jag en ordentlig make-over på.
 

 Väggfärgen i vardagsrummet hatade jag från början, men lärde mej leva med den. 




 Tavlorna i köket målade jag själv, så även köksstolarna. 


 Sängen var tyvärr inte min egen, men den var himla skön och härligt bred. 
Fjärilarna på väggen gjorde jag redan första hösten när jag verkligen var i behov av ett hantverksprojekt. 


Men så småningom får vi byggt upp et nytt hem tillsammans med älsklingen och nya bilder kommer då. 

Inga kommentarer: