torsdag 10 maj 2012

cooper avklarat redan i sommar?

Gokväll kära vänner! Vad har ni för er denna gråa torsdagkväll? Här i storviken sitter vi iaf bänkade i soffan och ser på hockey, soffsportare? Nejdå, för här innan ikväll var Älsklingen och jag till simhallen. Var riktigt skönt att vara och simma igen eftersom det inte tar lika hårt på benen, har nämnligen överansträngt benen lite med för mycket löpning på en hård löpmatta, så det blir att ta lite lugnare nu tills benen är bra igen och man kan börja springa på nytt, utomhus får det bli nu när vädret hela tiden blir varmare. Kaptenen frågade idag av mej om jag snart skulle vilja prova på att springa coopertestet igen, har ju ett krav på 2600m som skall klaras, men svarade bara att inte riktigt ännu, behöver nog träna lite till. Men vad tror ni, skulle jag kunna klara av det redan innan sommaren är slut? Skulle ju egentligen inte behöva klara det innan oktober när jag kan börja jobba men om man ändå skulle klara det redan i sommar?

 Bjuder på en bild som blev tagen när vi var på vandringskurs på trean i gymnasiet (så det är ju fyra och ett halvt år sedan nu) men tyckte den passade in i temat. (även om jag kanske inte är mitt vackraste jag just på den här bilden)

Sådär från en sak till en annan, så har jag "kammat hem" två stycken duglighets permissioner eftersom vi spelat så bra på Jari Sillanpää konserterna. Tjohej säger jag, de kommer nog väl till hands i sommar då man verkligen vill vara ledig också...

1 kommentar:

Becca sa...

You can do it!

Ja tror et e gaar toppenbra! Minns ti trän mentalt å!